luni, 22 decembrie 2008

talking 'bout...NOTHING

da...un cuvant care este prezent in mintea si de ce nu,in viata fiecaruia dintre noi.NIMIC!Poate ca nu a fost abordat niciodata,poate ca sunt eu nebuna si poate ca am un blog plicticos,cu niste articole scrise cu cuvinte simple si poate banale.Dar eu sunt convinsa ca si acest NIMIC,fiind luat ca atare,inseamna ceva.Ce faci?NIMIC.Oare acela care a raspuns chiar statea degeaba?Nu,el respira,clipea...poate facea altceva,dar i-a fost mai la indemana sa spuna NIMIC.Dar de fapt,acel nimic insemna ceva.De ce nu spui NIMIC?Dar si tacerea poate fi un raspuns.Deci NIMICUL insemna tacere.Nu esti in stare de NIMIC!Ba da,dar poate nu meriti sa iti demonstrez calitatile si prefer sa ma infund in tacere si o falsa neputinta.Esti un NIMIC!Ba sunt cineva,o persoana,poate simpla,poate mai speciala,dar totusi sunt CINEVA.Deci de fapt nimic,care,in mod logic semnifica un zero,o nulitate...de fapt,poate avea mai multe intelesuri.Deci pana la urma,ce semnifica un NIMIC?[lasand la o parte semnificatia din DEX]

3 comentarii:

  1. eu cred k acel "nimic" uneori poate fi totul.nu ai cum sa faci nimic nu ai cum sa fii un nimic nu ai cum sa nu insemni nimic pt cineva..eu cred k "nimic" e un cuvant folosit aiurea uneori...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da...ai spus o vorba mare.uneori nimic inseamna TOTUL

    RăspundețiȘtergere