luni, 22 decembrie 2008

sadness :(

Deci pur si simplu nu pot realiza cum sa uite cineva de tine?Si nu ma refer la relatii de prietenie sau la un fost iubit la care poate mai tin...ma refer la proprii parinti.cum sa uite de tine?sunt altii plecati in strainatate tocmai pentru copiii lor,sa le asigure un viitor...si sufera pentru ca sunt departe de ei si atunci cand vin in tara nu stiu cum sa le arate dragostea mai mult.Sau sunt alti parinti ai caror copii sunt bolnavi de cine stie ce maladii grave si nevindecabile,sufera si ar da orice ca fii sau fiicele lor sa fie sanatosi/sanatoase.Nu pot accepta faptul ca niste parinti,care au si un singur copil,care nu le-a creeat probleme majore [eu stiu,droguri,fumat,alcool,discoteci ori stuff-uri ca astea] sa aiba o relatie atat de rece si distanta? [sper ca nu am gresit gramatical,dar acum nu prea pot sa mai gandesc cuvintele]Nu dau exemple,doar trag un semnal de alarma...

2 comentarii:

  1. surioara nu mai fi sup k nu e bine.pur si simplu se mai intampla asta nu inseamna k nu te iubesc sau k nu iti dau importanta(nuj zic si eu nu imi place sa stiu pe cnv suparat)...pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e vorba ca sunt suparata...cum am spus...trag numai un semnal de alarma,poate cine stie,un parinte care se afla in situatia pe care am descris-o mai sus citeste parerea mea...poate se schimba :( never say never :)) pup florin :*

    RăspundețiȘtergere